Dec 16, 2009

Save the Date

Ok, here you go again... "Save the date" , this is new to me again.
My people (Japanese) don't do this thing.
We didn't want to spent money for "Save the Date", so we (I mean Alex) built a "Save the Date" website.
I really really love it!! (There are tons of more OUR pics on the site :)

isn't this pretty??

このWebsite送った皆には「何じゃこれ?」って思われたかも?(私たちの写真多すぎだし)
アメリカではSave the Dateってのを、招待状と別に送るんだってー。
私たちはここでまたプリント代をわざわざ使うのも作るのも何だった(面倒くさい~)ので、ウェブサイトを作りました。あ~Alexがウェブデザイナーで良かった。私はちんぷんかんぷんです。

No comments:

Post a Comment